søndag 31. oktober 2010

søndag,søndag..

dagen idag har  vært kos fra ende til annen.. ettersom mannen var borte og barna ikke tok hensyn til at klokka skulle stilles i natt så var vi tidlig oppe..så tegne film,spiste frukt og frokost før vi dro videre til svigers.. som tok oss med på tur i marka på Fiskebøl.. Å gjett om guttene var flinke til å gå..verre med mor som frøs på ben og fingre ( turpingle) etterpå var det familiemiddag og kaffekos mens barn og tantebarn bombarderte lekerommet. jaggu kom ikke mannen også..han luktet vel middagen fra finnmarka tenker jeg.. :)

så nå er minste mann vel i seng,sammen med postman pat og de største koser seg med Hellstrøm rydder opp. Jeg så da en gylden mulighet til å gjøre skolearbeid...måtte bare titte litt på blogger først (selvfølgelig) å hva kom jeg over? en GIVEAWAY!!


kanskje det er min tur denne gang,det hadde vært superkjempekos!!! Dere må gjerne titte innom for det var en kjempekoselig blogg..men det er da mine intesjoner om å stikke av med denne lekre give away'en..!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

koselig om du legger igjen en vinglete kommentar:)