tirsdag 1. februar 2011

Jeg har tatt en avgjørelse.. med litt påvirkning..

Jepp, vinglete Hanne fikk kalde føtter angående de Sorel skoene..(haha tok dere den?) uannsett så fant jeg vel ut at de ikke egnet seg på jobb i barnehage, og jeg kjøper da jammen meg ikke sko til 1799,- for å gå rundt å se bra ut i!!Nei til det har vi sko fra andre kjeder til 179,. som er drit vonde å gå i, men jøje meg så pen de var i butikken. Det er akkurat som om klokken stopper når man er i en skobutikk, penge boken hører man ikke på og man glemmer at man har 100 par hjemme allerede.. men nå Hanne, nå var du flink gitt!!(klappe på skulderen og studerer lapper i pengeboken):) :)

Nå er det siste innspurt på praksis, og til helgen er det morsdag eller? Håper vinglemannen kommer på det  og valentines day selv i år, uten hint fra andre... Også har vi jo tøffeste gutten som blir 4 neste tirsdag!!  Da blir det vel litt kake,også tar vi barneselskap når praksis er over.. Må jo tross alt legge hele min sjel ned i pirat kaken.. åh, nei du denne karen skal IKKE ha pirat skute, det hadde vi jo i fjor!! Nei han skal ha en PIRAT!! jaja, da lager vi det da.. (åffer var det ingen som sa stopp??!!) Nei,jeg kunne nå i det minste foreslå en monstertruck kake som er lett.. neeida, det var nesten som jeg ba om en utfordring.. Jaja dere får vente i spenning å se hvordan jeg løser dette..  wish me luck!

1 kommentar:

  1. Heia du:-) Ser du har nok av ting på programmet fremover. Du får ha lykke til med siste del av praksisen, burdagsfeiring og ikke minst kakebaking! Så krysser vi fingerene for at mannemeina husker både morsdagen og valentinsdagen;-) (har mine tvil om at han her i huset husker begge deler sånn helt av seg selv) God helg!!

    SvarSlett

koselig om du legger igjen en vinglete kommentar:)