søndag 7. november 2010

ja der ser det ut til kong vinter er på tur..

Selv om jeg sa opp mitt snø abonnement i fjor ser det ikke ut til at det hadde noe å si..Snø er fint det,det er ikke det..Men herlighet, den kostingen av bilen, måking av slaps, gryinning(skrives det sånn?) i sne med barnevogn, isete rute, flere lag med klær, takras med mer er jammen ikke noe jeg kan si at jeg gleder meg til!!
men ungene de storkoser seg og Linus har ønsket seg spark til jul!
Vi dro i dag på førjulseventyret i Henningsvær, http:// i utgangspunktetskulle være en koselig tur..Jeg skulle titte i alle de koselige butikkene etter julegaver..Men innså fort at det må være til en annen gang..Slaps,surt og kaldt og barnevogn = ingen god kombinasjon! men jeg fikk spist en av de fantastiske kanelbollene..eller som Linus sier sukker med runding!:)forjulseventyret.no/ som


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

koselig om du legger igjen en vinglete kommentar:)