fredag 23. oktober 2009

7 og 8



7. t.v Dette bildet ble tatt av linus da han oppdaget soft is for første gang,plagdes litt med denne da jeg i begynnelsen absolutt ville ha møsnterark til ,men ingen passet.. helt til jeg innså at det enkle er ofte det beste..rub ons klokker fra nille og ghost klokke og hjerte fra heidi swapp
8. t.h Vi er ofte på tur i nærområdet..og dette er fra ''linus sin skog'' og han stilte villig opp til mammarazzi for at jeg skulle forevige turen vår.. tenkte det var gøy og skrive ned alle de morsomme ordene han har,som vi så alt for fort glemmer.. det må jeg bli flinkere til..det skjer så mye med disse små,så alt for fort at jeg ofte ikke rekker notere før det er glemt til fordel for andre ting han lærer seg.. grenen kommer egenhendig fra sonni superstars cuttlebug! kjempeflott ble den på denne Lo'en!

1 kommentar:

  1. Oioi, så flink du har blitt! Nyyydelige saker!!! (og nå følger jeg bloggen din kan du skjønne =) )

    SvarSlett

koselig om du legger igjen en vinglete kommentar:)