tirsdag 15. februar 2011

En giveaway til meg..kuult!!

Herlighet dette er jo jammen meg flaut! Jeg vant jo denne give awayen!! Den kom en koselig pakke med koselig kort etter jul, med blondeduk, servietter, lysfat (som jeg er litt forelsket i tror jeg) samt en pose med mango te!! Lykke!! Jeg som aldri vinner noen ting hadde flaks på denne.Ta en tur innom bloggen hennes da vel. http://jijjislunehjorne.blogspot.com/ Det gjorde jeg og se hva som skjedde! :))

Jeg ser jo det at min egen blogg ikke er den mest besøkte akkurat. Kjenner ikke til problemet som hadde Voe for å si det sånn.. en og annen kommentar..Jaja det er nå mest for å lufte tanker og meninger jeg har den. og litt for at venner og familie som ikke bor her skal få et lite innblikk i vår hverdag. Men når man har 40 visninger på en dag og ingen kommentarer så kan man jo lure på om man kjeder ihjel publikummet.. Nåja det har alltids hendt verre ting! Forstatt god tirsdag, tuddelu!:)

3 kommentarer:

  1. Grattis:-) Det er så koselig å få komentarer i bloggen sin - så jeg prøver å være flink å kommentere i de få bloggene jeg er innom regelmessig. Skulle gjerne hatt mange flere kommentarer i min egen blogg, men tror at da må jeg engasjere meg mer og kanskje delta på konkurranser, klubber og alonger og sånn.... gøy å blogge er det nå uansett:-)

    SvarSlett
  2. Du e så flenk Hannemor!! E nu ofte å kjika inn på bloggen din, ska prøv å vær flenkar å kommentere om d vil gjør dæ meir lukkeleg ;)hehe

    SvarSlett
  3. Så koselig at du likte gaven:)
    Håper helgen har vært bra, og ønsker deg en fortryllende ny uke:)

    Klem fra Jijji

    SvarSlett

koselig om du legger igjen en vinglete kommentar:)