lørdag 5. mars 2011

Etter en strabasiøs ferd med buss,hurtigbåt og fly fordelt på to uker.( der kunne jeg nok har skrevet bok,om uvær,forsinkelse og kolonnekjøring med Hvorfor vitser) Med samling i Bodø og Jackvik er jeg nå til bake på norsk jord, med skittenkopper og skittenklær samt klissete gulv.. Ja det er vel ikke akkurat noe jeg har savnet. Bortsett fra guttene..dere vet de som maser, krangler og gråter men som man elsker uannsett! Uken i Sverige var slitsom,travel men veldig morsom og innholdsrik. Med snøskulptur bygging, oppgaver,sosialt samvær, dokø, dusjkø, matkø og drama kveld! :)
Jeg har til og med hatt ski på bena, noe som jeg ikke har hatt siden 9 ende. Det var i grunnen ganske gøy, bare så synd bena ikke lystret hele tiden,jeg en vei og skiene en annen.. så nå når hverdagen har slått inn for fullt og innkjørselen er fylt er det vel bare å trekke seg tilbake med skolebøker,prosjekter og husarbeid.. fortsatt god helg til dere.. lykken er jo PLOPPEN jeg brakte med fra de svenske skoger...nammis!!

3 kommentarer:

  1. D dær e jo mitt vinterrike. Katti va du dær? Sku jo sakt ifra så sku du fått kjørt skuter også:-)

    SvarSlett
  2. jepp, kom hjem derifra på nu på torsdagsnatta... Herlig plass!

    SvarSlett
  3. Heia Hanne!:)koselig blogg du har...klæm fra ho Anniken!

    SvarSlett

koselig om du legger igjen en vinglete kommentar:)