tirsdag 24. mai 2011

Jeg lever! Tror jeg..

Til tross for en hektisk innspurt på skolen. Forrige uke bestod av hjemmeeksamen i ped på mandag, 17.mai med bunad, is og regn, tirsdag var det duket for skoleeksamen i norsk.. jada, tror jeg har funnet opp et par ord i det faget er jeg redd. Hva lærer syns vil vise seg..:/ Deretter ble det drama skoleeksamen på torsdag... UIN har ikke tenkt på lesedager, flinke elever takler slikt! På et vis overlevde jeg det også. oppskiften er kaffe, kreativitet og gode venner!  Men når man til slutt ender opp med å gå på sparebluss og det eneste man drømmer om er hushjelp, dusj og en ukes søvn da er det ikke lett å skulle gi av hele seg på en drama prakisk eksamen i tillegg!! Her fikk man utdelt hørselvern og en lapp med pålydene tekst: Heia romeo og julie! Værsegod, sett i gang! jaaada.. det var noen kraftige start problemer, men vi halte det elegant i land til slutt til glede for oss selv og klassen! Sangen "snakke litt" har fått en ny dimensjon i mitt hode er jeg redd...

Så nå, når jeg kjemper med å komme ned på landjorden skal jeg etterhvert gå inn på vaskerommet å bekjempe det som måtte befinne seg der.. grøss! Samtidig ser jeg frem til å få levert inn problemstilling i rle og bachelor..der er jeg helt hjernedød er jeg redd, så dette kan jo bli intressant.. eller skremmende, tolk det den som vil!

Bare for å vende totalt om her skal jeg vise dere at midt oppi dette har jeg produsert en eksplosjonsboks og to kort..pussig...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

koselig om du legger igjen en vinglete kommentar:)