lørdag 12. februar 2011

Med syke barn i huset..

da kan en hver dag bli lang I tillegg har jeg fullført min 2. praksis periode.Med et nødskrik! Har selv vært mye syk og nå siste uka har Linus hatt feber fra tirsdag til idag. Tenkte NÅ, er vi ajour og kan feire Linus sin 4 årsdag i helga. Men da Simon stod opp,lyste termometeret 39.9..Nåh?!  Men har er i kjempeform til tross. Så da begynner dagens puslespill for å få handlet og gjort klar til i morgen. Min mann er borte så jeg må nok ty til disse svigerforeldrene..atter en gang.  det blir lange dager når man kun ha feber og ellers ville springe rundt å leke dinosaur og brannbil. Derfor vil jeg dele et bilde med dere fra en kjedsomhetenes timer i Åsveien

3 kommentarer:

  1. Ja, se der e den skumle dinosauren som eg av og til sloss med ;)

    SvarSlett
  2. Vet hvordan det er, og misunner deg ikke... Det kan bli for mye når Teletubbies spilles for 4. gang på surrounden, feberen er høy og aktivitetsnivået likeså...
    Klemmer herfra til de syke og de friske! :)

    SvarSlett
  3. Han e så utruli lik deg!!! :-) Så søtt bilde <3

    SvarSlett

koselig om du legger igjen en vinglete kommentar:)