tirsdag 11. januar 2011

plutselig er det en ny tirsdag..

Merkelig det der hvordan ukene bare flyr av gårde.. Kanskje ikke så rart når man sitter med nesa i skolebøker når andre er sosiale eller koser seg med en god film. Siden sist har jeg ryddet ut julen (bortsett fra kjøkkengardinene, de tar vi til helgen når jeg finner ut hva jeg skal henge opp istedet. Nynorsk oppgaven er sendt inn. Linus har vært i bursdag samt hjemme pga. av sykdom. men nå er han på bedringens vei. Tror jeg må innvestere i en linus bok, litt lik den mammaen til Emil har. Bare det at i denne er det morsomme utsagn og ting han foretar seg. Var nok han som fikk oss til å innse at det var på tide å kaste ut juletreet.. Under kveldsstellet sier han forsiktig til meg: mamma, det er nok lurt å ta ut treet nå, det er jo gnål over alt!!

 Samme med det han kom med midt på natten, klokken var rundt to, jeg hører et ul fra sengen, å en supertrøtt linus som sitter i sengen med gråten i halsen: mamma, du må læs meg ei bok, den om ho Tante grønn, Tante brun og ho Tante serviett!  Jeg kunne ikke annet enn å le..
¨
Foreløpig deler vi rom, men når vi vinner i lotto eog soverommet står klart, da skal jeg bestille noe i denne stilen.. scabby nede, og retro oppe..:)))) me like!!






2 kommentarer:

  1. Oi oi oppussing på bloggen om ikkje anna:) Stilig sengetøy å førr å ikkje snakk om soppen!Ka du ikkje finn...

    SvarSlett
  2. Har di hyillen t han stoffer og et ainna sængetøy fra blafre.. Soppen e på ønskelesta.. dein e sååå kul :)

    SvarSlett

koselig om du legger igjen en vinglete kommentar:)