tirsdag 19. oktober 2010

tenke seg til..



at jeg enda ikke har klart å fått lagt ut det lekre lerrete jeg har fått i gave!!


                                     
       det e jo på grensen til frekt etter så mye arbeid min søteste sonni har lagt ned i det!♥ 
 
Foruten om ny kunst til stuen så har jeg fått brillene mine fra Oxydo,som jeg bestilte..de må nok ''gå''seg litt inn først. rimelig uvant i forhold til de jag hadde før. Disse er mer typete,sorte og markerte.
håret er også nyklipt med trenger nok en oppfrisking på fargefronten.
 
Ellers går hverdagnen i skolearbeid, huslige sysler, jobb og guttene. Men jeg har faktisk fått laget to strikkepinne bokser til ei på jobb..ganske bra i grunnen! Legger ut bilde etterhvert( husk å minne meg selv på å ta bilde før jeg gir dem vekk)
 
 
men nå må husfrua ta fatt i resten av husarbeidet,tenkte å rydde vekk litt leker til barna å sette noe på loftet.De leker jo uansett bare med 1/4 del.. disse kofferten fikk vi en nabo som flyttet og solgte huset sitt,Linus så monn i dem med engang..mamma æ kan jo leka i dem! Flinke gutten!♥
 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

koselig om du legger igjen en vinglete kommentar:)