mandag 2. august 2010

forsøk 2...

She's baaacckk again!! Vi prøver iallefall..nå er denne merkelige sommeren over å det står august på kalenderen og jeg kan ikke få priset de to ukene i sverige høyt nok. Snakker om forskjell..føles som om jeg har vært i syden og kommet hjem til høsten.. Jeg får leve på minnene av varme sommer netter (uten mygg!!) når sørpen går meg til midt på knærne,det skletter sidelengs og bilen sitter fast i oppkjørselen.
Ungene har storkost seg i varmen med leking,bading og isspising. Minstemann lærte å gå og jeg har forhåpentligvis fått et og annet blinkskudd iløpet av ferien som jeg kan scrappe utover høsten . Skal jo seff begynne på skolen igjen og med en mann som er mye borte kan jo dette i grunnen bli ganske hektisk men scrapping....det MÅ man ta seg tid til,ærlig talt!! :)
Jah også har jeg jo funnet en ny sverige favoritt, ifjor var det pære nektar,året før ballerina kjeks med mint og i år: PLOPP!! Og jeg mener det,halleluja!! Salt flytende lakris som bare erobrer munnen ved første bit!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

koselig om du legger igjen en vinglete kommentar:)